woensdag 19 april 2017

Tas

We genieten alweer een paar weken van onze nieuwe badkamer. O.K., de glaswand moet nog geplaatst worden maar verder werkt alles weer prima.
Inmiddels ben ik op textiel gebied ook weer in bescheiden mate bezig geweest. Ik had nog een aantal zelf geverfde lapjes waar ik niet zo tevreden over was. Dus besloot ik ze met de gelli plate over te verven.


Alles ligt klaar om te beginnen






Inmiddels zijn een paar van die lapjes klaar. Over de anderen twijfel ik nog of ik ze nog een behandeling geef.
De lapjes die klaar waren heb ik in repen gesneden en aan elkaar genaaid en die ga ik gebruiken als klep voor mijn nieuwe tas.


De repen zijn simpel aan elkaar genaaid met een zigzag steek



Overigens gaat het met Pjotter uitstekend. Van noodzaak tot opbouwen van beweging was nauwelijks sprake. Een enorm verschil met onze andere hond die beide keren na de operatie nauwelijks kon lopen en ontzettend gauw ging hinkelen.
De volgende keer dat ik blog ben ik vast al weer verder met de tas. Tot dan!


Now that our bathroom is all done and in working order and all is quiet again in our household I started work on my new bag. The flap of the bag is ready to be cut into shape and lined. But first I will sew the rest of the bag. The 'body' so to say. Next time I blog I will be further along. See you next time.