donderdag 9 maart 2017

Iets nuttigs


Een tijdje geleden hebben we eindelijk een nieuwe badkamer uitgezocht. Hoognodig want de oude was echt versleten. En deze week was het dus zover. De oude badkamer is maandagochtend gesloopt. Het is heel fijn dat het nu eindelijk gebeurt, maar je bent toch een beetje ontheemd in je eigen huis.
Bovendien zaten we met het probleem waar we dan moesten douchen want zo'n nieuwe badkamer plaatsen duurt al gauw zo'n twee tot drie weken en dat is als alles meezit. Dus dachten mijn dochter en ik; we nemen wel een maand abbonnement op de sportschool. Dan kunnen we sporten en ook douchen. Zo gezegd zo gedaan. Elke avond rijden we naar de sportschool om daar wat te bewegen en te douchen. We hebben nu drie dagen achter de rug en ik ben nu wel een beetje kapot. Ik word echt ├╝ber fit of ik lig na twee weken op apengapen. Nu zul je zeggen, je hoeft niet te sporten, je kan ook gelijk gaan douchen en daar heb je gelijk in. Alleen zo zit ik dus niet in elkaar. Je bent tenslotte in een sportschool dus lijkt het tegennatuurlijk om linea recta naar de douches te gaan. Gister dacht ik nog ik ga alleen een beetje fietsen, maar uiteindelijk heb ik toch een uur zo'n vetverbrandings traject gevolgt op zo'n fiets. Eigen schuld. Geen spierpijn overigens maar de vermoeidheid begint wel behoorlijk in te zetten. Wordt vervolgt.

In de tussentijd probeer ik overdag de honden een beetje rustig te houden en ook nog wat nuttigs te doen. Aan de grote quilt werken lukt nu even niet en ik had mijn dochter al een tijd geleden belooft dat ik een paar ovenhandschoenen voor haar zou maken.  Ze gaat deze zomer op kamers en dan heb je zulke dingen nodig. Zo gezegd zo gedaan en hier is het resultaat. Ik heb ook gelijk een paar voor mezelf gemaakt. Tot de volgende keer!


 Ik denk dat ik ook gelijk wat pannenlappen erbij maak. Ik heb nog wat stof over dus dat kan makkelijk.


Our bathroom is finally getting installed. Its high time it is getting done but it does mess up my routine. And we needed a place to shower in the mean time so my daughter and I now go to the gym everyday. I usually am a fit person but I don't usually do sports everyday so I am beginning to feel a bit tired. At the end of this I will be very fit or I can't get of the couch anymore. We shall see.

In the mean time I try and keep the dogs quiet and do something useful. I promissed my daughter to make her some oven mittens and I made some for myself as well.

See you next time